2 apr. 2009

Yesterday

Da, ieri.Ieri a fost prima zi din restul vietii mele.

Nu pot sa spun ca a fost extraordinara, ca totul a fost roz, si nimeni nu m- a enervat; din contra, am fost extraordinar de nervoasa, din cauza anumitor persoane, care parca devin nesimnificative...incet- incet. Dar imi treceau toate cand ma gandeam ca ma duc la mine acasa(bine, e inchiriata, da nu conteaza).Acasa, unde ma asteptau (si inca ma asteapta, ca nu am avut timp sa termin) toate catrafusele sa le aranjez, in dulapurile din noua casa. Garsoniera noastra, unde stam doar noi si nu ne mai zice nimeni nimic.A dost OK pentru prima zis.Dulapurile goale m-au facut sa ma gandesc "cum va fi cand o sa imi iau casa mea".Acum, momentan, e bine, dar cum va fi cand o sa pot sa decorez eu fiecare camera, fiecare coltisor,, sa iau mobila asa cum vreau eu si sa varuiesc peretii unu alb, unu negru si ceilalti 2 cu diferite nuante de albastru(exagerez..) sa imi fac haita mea de catei si sa nu mai zica nimeni nimic...si totusi, par atat de departe toate astea. But I still dream.

Eniuei....ieri a fost "the first day of the rest of my life, so welcome in my new life"