17 apr. 2009

PMS


Deja toata lumea a auzit de PMS, se stie despre ce e vorba. Dar...de ce?

Ca asa a vrut al care ne-a creat pe noi. Ideea e..ca am putea deveni un fel de super womans. Bine, acum vine intrebarea :De ce?
Pai...spre example, eu, in PMS sunt extraordinar de sensibila din punct de vedere auditiv. Bine, asta e o adunatura de oboseala(nu stiu de ce, ca  tot dorm, stres, nici asta nu stiu exact de unde e acumulat, ca in afara de soacramea, nu ma mai enerveaza nimeni..biine, Sasha, dar nu asa rau) si PMS. E, ideea e ca am auzul nu doar fin, dar cred mai am putin sa aud si gandurile oamenilor. Tastez, si mi se incrusteaza in creier fiecare bataie a tastei, as vrea sa scriu fara sa ating nimic.Crr..
Am fost pana la banca, am iesit din ungheru meu de liniste(aka birou) si am zis ca ori lesin ori lesin. Am inceput sa merg stramb si pur si simplu nu imi mai tineam linia dreapta din cauza zgomotelor(care erau tipice: claxonat, masini, scutere, etc) dar pe care eu nu le mai suportam.
Si sper totusi sa fie PMS :D

Va multumesc ca ati citit o noua cugetare "a fi femeie"