6 apr. 2009

Catei "de firma"

Sunt sictirita de tot, asa, per general. Imi este somn, as vrea sa stau la mine in pat cu Sasha in brate si sa dorm cu ea.Apropo, cica sa i-o dam lu masa. Are dreptate, ca latra...PREA rau...dar...pe mine cine ma mai asteapta cand ajung acasa si da din codita? Sunt avantaje si dezavantaje. As vrea sa o dezvatam de latratu asta asa a prost, dar cum? Ca nici nenorocita aia de zgarda nu isi face efectu. Daaaamn It!!! In fine, ca tot veni vorba de catei intrati aici( http://www.anunta-ma.ro/anunturi-animale/caini/husky-siberian-vanzare-85646/)



Nu stiu cati dintre voi se vor sesiza dar mie mi-au sarit rau capacele cand am vazut acest..post, sau cum s-o numi. Pai sa nu le iei neamu la rand?
Citez "Alegandu-ne pe noi spuneti STOP cainilor corciti, ieftini sau bolnavi.Alegeti seriozitatea, CALITATEA si siguranta unei achizitii pe termen lung!!!"
O luam pe rand
Caini corciti: nu sunt tot caini? Cateaua mea e corcita. Si asa cum e, ca latra si face si drege, e cea mai frumoasa catea. Si cea mai dulcica. Animalutu parintilor mei, e si el tot un metis, si s-a atasat de noi intr-o singura zi... dar nah, poate au oamenii dreptate, daca iei un caine corcit, nu te iubeste. Fundatia pizdii masii cu tupeul care au avut sa scrie asa ceva
Trecem mai departe
IEFTINI
FRATE!!!! Prefer sa iau un catel dupa strada sau sa il iau de la un adapost, stiu sigur ca animalutu ala o sa imi fie recunoscator tot restul vietii!Ca oricare de altfel, dar macar salvez un suflet nu ma duc sa dau sute de euro ca vezi doamne, ce? Ce are in plus un caine de la canisa fata de unu "ieftin"? Un pedigree? Nu multumesc, nu am nevoie de pedigree ca sa iubesc  un sufletel
Bolnavi. Da, bun, sa zicem ca voi nu ii aveti bolnavi. Dar si cei bolnavi trebuie tratati...
Si ultima fraza care ma omoara cu zile "Calitatea si siguranta unei achizitii"
Bai oameni buni, ce pula mea vorbiti voi acolo?Calitatea??Calitatea mea? Pai un caine e un ceva din supermarket? Are si termen de valabilitate pe el?Sau poate la voi are, ca deh...e achizitie pe termen lung.
Imi cer scuze pentru limbajul obscen dar mi se par unii dintre cei mai jalnici oameni.Cum sa cataloghezi un suflet dupa aspectele astea? Duamne!!!


3 Pareri:

···Mürfila··· spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Adrian spunea...

Aici sunt perfect de acord cu tine. Mi se pare monstruos sa tratezi o fiintza vie ca pe un obiect.

Initial ai putea crede ca un astfel de anunt s-ar adresa oamenilor care folosesc cainii pentru interese economice gen: pentru vanat (caini de vanatoare), curse, expozitii de caini, paza etc. Adica acelor oameni care fac bani de pe urma cainilor (sub diverse forme). Pentru acesti oameni poate fi vorba de o investitie.
Dar partea cu corciturile si caini bolnavi cam perverteste ideea de adresare segmentului profesionist de crescatori de caini si lasa impresia ca mai degraba ca se adreseaza oamenilor fitzosi cu bani care privesc cainii ca pe un accesoriu.
(ceea ce face anuntul si mai naspa)

GIA spunea...

Ce fac astia e foarte nasol, ca vezi doamne ei nu vand ciurucuri. Cel mai trist e ca multi chiar ii iau in serios, oamenii fac o mega diferenta intre caine de rasa (unu' care aduce a rasa, nu ca ar avea pedigree din mosi stramosi) si caine fara rasa. de zici ca unul latra si unul scuipa granule de aur, off