6 apr. 2009

Leapsa*freedom*nonsense



Deci. Postul asta are inclus o leapsa si o povestioara mica mica :D
Toata chestia asta am scris-o aseara in agenda, si acum am avut timp sa o postez. So..here we go:

" Sunt in personalul Bucuresti-Ploiesti(de fapt e Ploiesti Bucuresti) si am realizat ca facem doua ore pe drum. Asta dupa ce mi-am auzit prietenul injurand ca nu ne-am dus cu microbuzul si ca am vrut eu cu trenul. Incerc sa nu il bag in seama si ma gandeam....asa, in general...la chestii. Si una din ele e asta cu trenu. Deja s-a innoptat si nu vreau sa stau acum sa ii explic LUI ce senzatie imi da mie faza asta cu mersul cu trenul noaptea. Asa ca va zic voua.Am impresaia ca sunt libera, ca nu trebuie sa ma intereseze nimic, chiar daca stiu ca trrenul asta ma duce in Bucuresti, de unde iau metroul catre casa, am o senzatie incredibila de libertate. De ce? Nu stiu .
M-am gandit la o leapsa. Chiar daca nu sunt bloggeri prea multi care sa imi citeasca blogul, am trei persoane carora le-o dau,(Mariko21, boladenieve78 si Molly) si o ia cine vrea.
In ce consta? In stupida intrebare "Ai fost...?" 5 locuri unde am fost si am avut o senzatie placuta, de unde am ramas cu amintiri frumoase. Cine ia leapsa, trebuie sa raspunda la intrebarile care le pun eu, si daca o da mai departe le poate schimba, dar sa raspunda si la cele schimbate Here I go

  • Ai fost noaptea cu trenul? La asta deja am raspuns asa ca nu ii vad rostul sa mai rescriu toata "filozofia" de mai sus
  • Ai fost la cinema in aer liber? Da, am fost, si nu stiu daca faptul ca era la mare sau doar vizionarea filmului in aer liber m-au facut sa ma simt asa bine. Era aer curat, auzeam sunetul filmului si undeva, din spate, se auzeau valurile marii. Ar mai putea conta si faptul ca am fost cu verisoarele mele. Cred ca a fost frumos, am ramas cu amintiri placute.
  • Ai fost la restaurant chinezesc? Da, destul de des. Si mi-a placut.Mi-a placu ca erau foarte primitori, nu comentau daca le schimbai comanda sau ii chemai sa iti mai aduca cate ceva si cel mai mult imi place sakeul de la sfarsit :D care vine insotit de un prosop cald. Dragut.
  • Ai fost la un adapost canin? Am fost, si am iesit de acolo plangand.Sunt mare iubitoare de animale(mai ales caini) si cand am vazut animalutele alea nevinovate cum se uitau la mine cu ochisorii aia parca implorandu-ma sa le scot de acolo, m-a podidit plansu' .Atatea suflete care daca nu se indura nimeni sa le ia, le asteapta eutanasia. Urat. Foarte urat.
  • Ai fost la mare pe timp de iarna? Acolo am avut din nou sentimentul asta de libertate. Dar mai mult sau mai putin stiu de ce. Nu mai e nimeni pe malul marii si ma simt stapana pe toata campia aia albastra. Frumos.
Next!"