16 sept. 2008

News

Mi s-a atras atentia ca nu am scris demult pe aici, si ... aveti dreptate, astia, cativa cititori care sunteti, poate vreti sa stiti ce mai e nou.
Ete, mai nimic... sunt tooooata ziua la munca, acasa, acasa, la munca, nu mai am timp nici sa respir+ ca nu a vrut sa mearga scarba asta de calculator.Dar imi iau laptop, si asa va tin mai informati, chiar si de la munca, cand am timp.
Altceva..mi-am schimbat freza...m-am tuns....m-am vopsit....incercand poate sa schimb ceva in jurul meu, chiar daca nu am reusit decat sa imi schimb eu putin infatisarea....dar simteam pur si simplu nevoia de o schimbare..ca atunci, dpa ce odespartire, ca in filmele cu blonde, ce sa mai..numai ca eu m-am facut violet....si nu m-am despartit de nimeni....momentan ...
Deci viata mea se invarsteste in jurul muncii...si, in jurul prietenului, care imi face zile fripte in ultimul timp, dar asta deja e o alta poveste, despre care chiar nu are rost sa vb acuuuum.....

O povestioara draguta

Mie, personal, ce va povestesc acum mi-a adus zambetul pe fata intr-o seara in care credeam ca nu poate merge nimic mai rau...si cu toate astea, mi-a mers....dar, eram in metrou, si in fata mea s-a asezat un domn care venea de la cumparaturi, cu plase.Si uitandu-ma la el, am vazut ca una din ele era rupta, si ii cadeau conservele ... asa ca m-am gandit sa ii spun omului, chiar daca si oamenii de langa noi vazusera, si nici unul nu schita vreun gest de a-i spune.Asa ca m-am uitat la el, si , chiar daca nu imi place sa ma bag in seama, i-am zis :Vedeti ca e rupta plasa".S-a uitat omu, si-a luat plasa in mana, si a coborat la Brancoveanu, unde coboram si eu.S-a uitat la mine, apoi a inceput sa mute tot ce avea in cealalta plasa si exact cand am trecut pe langa el, mi-a spus: "Va multumesc domnisoara,ma trezeam cu ele in mijlocu strazii".Si m-a facut sa zambesc...acel domn care mi-a zis" Multumesc" intr-o zi in care nu auzisem altceva decat :Nu e bine, de ce nu ai racordu?de ce nu sti ce au filmat ceilalti, de ce ai stricat racordu?" si alte chestii care pur si simplu imi stricasera intreaga zi.
Multumesc ca m-ati facut sa zambesc, domnule