20 iul. 2008

Maturitate

De curand,adica aseara, mai bine zis, mi s-a spus ca inca sunt un cpil, ca nu m-am maturizat.Si mi-a dat de gandit.Ce inseamna sa fi matur?
Eu inca nu am gasit o definitie concreta pentru asta, insa pe o parte as putea spune ca ma bucur ca inca nu m-am maturizat,ca mai sunt copil...fiindca maturitatea implica probleme serioase.Chiar daca pana acum am avut probleme, au fost din motive, poate prea mici, prea...nesemnificative comparativ cu ceea ce ma asteapta.
In orice caz, nu am de gand sa scriu prea mult...poate fiindca nu stiu ce sa scriu, poate nu stiu cum sa le insir...am doar cateva intrebari , daca cineva se ofera sa imi raspunda, as multumi.
1:Ce inseamna sa fi matur in conceptia ta?
2: Ai nevoie de cineva ca sa te impinga de la spate pentru a te maturiza?
3: Trebuie neaparat sa te lovesti de anumite aspecte ale vietii sau o poti face pur si simplu?

2 Pareri:

Anonim spunea...

Vremea le rezolva pe toate. ;)

Anonim spunea...

Maturitatea apare atunci cand faci tu unele lucruri de la sine, fara sa te impinga cineva de la spate (deci nu poti fi impins de la spate catre maturitate), atunci cand iti asumi tu anumite responsabilitati pentru ca stii cum trebuie.

Pana la urma cred ca factorii exteriori sunt cei care o "declanseaza". Pentru ca nu cred ca cei care traiesc in puf, fara probleme si stiu ca totul e roz in viata pot gandi matur. Dar daca ii vezi pe cei din jur cum se lupta cu problemele lor sau intampini tu probleme si treci peste, ajungi pana la urma sa gandesti si sa te comporti ca un om matur.

PS: cand mai scrii si tu ceva nou? :(