20 sept. 2008

Deci da, sunt in Romania!

Azi am avut un moment in care am zis: da, sunt in Romania!
De fapt, au fost vreo 2.
Dar sa incepem cu inceputul.
M-am trezit la 5 dimineata,.Nu e grav, dar daca tinem cont ca m-am culcat la 1, e aiurea.Si m-am trezit cu niste dureri, ca la nastere(cred...ca daca sunt mai rau, eu nu mai nasc).Si s-a trezit al meu prieten, si a avut grija de mine.A adus o sticluta de apa calda,,care apropo, mi-a incalzit-o, ca nu curgea apa calda la ora aia :D...Mi-a infasurat-o in prosop, a tinut-o pe burtica..si am reusit sa adorm.Si m-am trezit pe la 9.Si a venit "micu dejun" la pat...si pe la 11...hai sa platim telefonu i in real la cumparaturiiii
Si mergem la BCR, unde era inchis..bun, gasim un magazin de haine, ne uitam o tura, hai mamica la real.
Si ne oprim la Alexandru Obregeaaaaa sa vina microbuzu de la real sa ne ia.Si ce zici fraaate, turma de tigani, de am ramas under shock.Nu am vazut atatia tigani la un loc de vreo 6 ani.Si ala a fost momentu in care am zis: sunt in Romania!Deci erau asa, multi, adik vreo 10...si copii, si vorbeau, si se uitau si la mine, si eu la ei....deci...am vazut cardu de tigani, si am avut o senzatie, pe care nu o pot descrie exact.A fost un pic teama, un pic...de toate
Si totusi, urca astia, vine "realu" si dupa 2 ore de plimbat prin magazin, ne urcam sa ne intoarcem acasa.Si 3 pitzipoance in fata noastra.Una care vorbea la telefon, si 2 care vorbeau intre ele, ca sa nu o deranjeze pe a treia.Si "Duamneee" ce importanta era aia cu telefonuuuu ... citez: "Da fata, si m-a pus o fata sa ii botez copilu.Da pot fata?pai nu pot,nu,ca nu sunt maritata fata?"
La care prietenu meu, mai dragut din fire, i-a raspuns: poti sa botezi, nu pot sa cununi.

Si coontinua piti la telefon "da fata..uite, pot sa botez, deci o sa fiu nasa fataaa".Timp de mai bine de 10 minute nu am auzit decat "fata sa iti spune...."
si din cealalta parte, unde erau celelalte 2 pitzi...ele barfeau de zor si m-a amuzat teribil ca la prima au coborat una din ele si aia c telefonu la care blonda care ramasese in microbuz urla dupa aia cu care barfise de zor:" fata, cum te cheama, ti-ai uitat portofelu".
Deeeeci...Uelcome in Rumenia!
Si asta a fost asa, pe scurt ca Cristina pleaca la film
Paaaaaaaaaaaaaaaaaa
Revin cu o analiza :D

1 Pareri:

carmenm spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.