25 sept. 2008

Incep sa obosesc

Da, incep sa obosesc.La inceput am crezut ca e plictiseala,rutina, dar nu, e oboseala.Si stres.Si nervi.
Si faptul ca sunt calcata pe pitici, si faptul ca am semnat un contract, si nu se respecta, si nu iau banii la timp, si am multe de facut, si imi doresc din suflet sa le fac.De ce nu poate fi frate totul bine?De ce trebuie MEREU sa mearga ceva prost?
E un fel de lege a lui Murphy.Daca totul merge bine, inseamna ca ceva a mers prost, cam asa era,nu?
Incep sa invat ca oamenii sunt rai, cateodata, fiindca sunt prea buni.Vor sa te ajute, si nu au cum sa o faca altfel, decat prin a fi rai, si ase purta urat cu tine, sa te caleasca,,ceea ce mie, personal, mi se pare putin aberant.Nu poti sa ajuti pe cineva daca ii tipi, te rastesti la el, si te porti urat. Persoana respectiva isi pierde si respectul fata de tine, si isi face o parere total aiurea.Si, te va uri, printre toate astea.Te va uri muult timp.
In fine, ideile acestui post e
1: I' m so fucking tired
2: Nu fi rau cu cineva chiar daca tu crezi ca il ajuti
3: ma duc sa imi termin unca.A night sooooo long.