20 ian. 2009

Incredibil

Deci mi se pare incredibil. Ma imbrac, si ma duc pe jos pana la City Mall, sa platesc facturile la telefoane si sa imi mai clatesc si eu ochii in mall. In plimbarea mea trec pe la magazin ca sa imi iau tigari.Si imi ramane rest 3 bani, ceea ce insemna ca putea sa imi dea rest o nenorocita de guma, si ii cer una , ca sa nu imi dea banutii.Si imi zice: nu am decat la pachet.Buun, o data in viata cand vreau rest o guma imi zice ca nu au decat la pachet, dar in rest, la fiecare pachet de tigari, ori ma duc cu banii fix de nenorocitu pachet de tigari, ori ma aleg cu o guma in loc de rest.

In fine, termin cu facturile, imi clatesc ochii, si cand ies iau un taxi, fiindca e foarte mult de mers(stau pe Luica) si ajung acasaaaaa....si sa platesc....buuun 10 lei si 68 de bani.Si nu aveam marunti.Doar de 10 lei si aveam vreo 20 de bani marunti.Si nenorocitu de sofer mi-a luat 20 de lei si mi-a dat restu 9 lei.I mean, FUCK!, daca tu nu ai sa dai rest 4 lei(i s-a intamplat prietenului meu) nu zice nimeni nimic, sau sa imi dai restu 30 de lei, cat trebuia , pe langa aia 9 lei, nu comentez, dar ca sa iei tu 20 de bani in loc de 68, nu poti.

I hate you guys!Tximetristii Bucurestiului!