21 mai 2009

Dispare

Da, acum chiar inchid calypsonyx. De ce , nu? Nu stiu sa zic exact, dar simt nevoia sa o iau de la 0 pe acest plan, sstiu mai multe despre cum functioneaza blogurile, sa imi pun o tema care sa imi placa, si sa scriu mai frumos, si mai bine. Nu ca altii, dar mai bine decat o fac acum. Inca nu stiu unde va fi gazduit, nu stiu cum se va numi.... o sa aflam...peste putinm timp. Dar de aici, eu am zburat, va multumesc celor cativa care ma citeau.

Pup

3 Pareri:

Anonim spunea...

Saluut! Multumim ca ai sustinut campania Imbratisari Gratuite la tine pe blog! Iti propunem, daca vrei, sa fii alaturi de Lume Buna si in continuare (lumebuna.ro/vrei-sa-ne-sustii). Iti vom oferi, ca si in cazul proiectului Imbratisari, un semn de recunostinta prin a te pune si noi in blogroll (lumebuna.ro/links).
Daca iti place proiectul si vrei sa faci mai mult decat un banner, poti scrie pe lumebuna.ro sau sa te implici ca voluntar in proiect (contact mihail.musat@lumebuna.ro).

O zi minunata!:)

Rodica (voluntar Lume Buna)

Masaj erotic Brasov spunea...

Multa bafta.

rochii de seara in Romania spunea...

Mi-a placut mult articolul DVS. Multumesc!